onsdag den 3. februar 2010

Uhm jeg er trætvarm!

Jeg er trætvarm. Et ord jeg har opfundet med min veninde. Et ord som burde eksistere i det danske ordforråd. Det er en blanding mellem at være træt og have det dejlig varmt, man siger 'uhmm' og er i puttehumør, do you get me? Jeg udnytter denne tilstand med en kop creamy cacao og forskellige blogs. Virkelig skønt efter en dag, hvor det sidste fag på skemaet hedder girls fit. Det var første gang jeg havde dette fag, og det var virkelig en succes. Resultatet er ømme lår og balder, som forhåbentlig ændrer sig fra ømme til stramme :) 
Jeg har valgt at blive på efterskolen i den kommende weekend, der er 45 andre der også bliver. Det er super hyggeligt at tilbringe weekenden her, så det håber jeg også at det bliver. Jeg overvejer også at blive weekenden efter, så jeg altså er her 2 weekender i træk, det ville være første gang jeg prøver det. Nu må vi se hvordan jeg har det til den tid, det står stadig til overvejelse...

♥ Ida-Marie

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar