mandag den 15. februar 2010

Dagen blev redet

Nogle dage er helt klart bedre end andre.
Jeg har haft en guld weekend. Jeg tog direkte hjem til mine forældre om fredagen, det var super hyggeligt og vi fejrede weekenden med god afslapning og X-factor. Lørdag var jeg frisk og tog en morgenløbetur (kold fornøjelse!). Derefter drog jeg mod Esper gærde for at fejre valentine med min veninde og hendes søster. Jeg ved det var en dag for tidligt, men det passer bare meget bedre med en lørdag!? Fejres skulle vi singler, vi spiste fire hjemmelavede ruller sushi og tre skønne (hjemmelavede) flødeboller, med marcipanbund!!! Det var himmelsk. Jeg blev til sleep-over, og vi tog sammen ned til skolen søndag aften.
Mandag - ja, det er så dagen i dag. Den startede grumt. Da jeg vågnede havde den mest negative aura, jeg nogenside har haft. Jeg gad intet - jeg skrålede ikke en gang med til morgensang! Virkelig intet.
Det kunne min kære kontaktlærer godt gennemskue til kontaktmøde. Jeg var dog ikke den eneste med en lorte mandag. Så vi blev tre piger og tog en snak med vores ekstra mor. Der blev snakket og tudet ud. Tulle og jeg blev smidt ned på værelset med "feber" og strenge ordrer om, at vi kun måtte se film, drikke kakao og ikke så meget som at løfte en finger! Vi er selvfølgelig artige piger, og følger nøje hendes beordringer. 
Mor kan nemlig blive meget sur. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar