fredag den 12. marts 2010

Året der går

Forleden dag slog det mig, om denne blog var ved at nå sin vejs ende. Om jeg har nået punktet, hvor jeg har beskrevet og fortalt, alt hvad jeg kunne om dette fantastiske år. Men nej, en ting har jeg slet ikke beskrevet, slutningen og savnet på dette år. Det er noget som slet ikke er faldet mig ind, at jeg også skulle beskrive. Grunden til det, er nok fordi det hele tiden har ligget langt væk, men nogle gange er det som små elektrochok der løber gennem min krop, når jeg tænker på at dette år rent faktisk slutter. Hele min hverdag kommer til, at tage en kæmpe vænning. Som min veninde beskrev for mig, så er det ligesom i Friends, vi har hver vores værelse, og så går vi bare ind på hinandens værelser, og føler os helt hjemme. I går faldt jeg fx i søvn i  Nannas seng sammen med Renée, uden at Nanna var der. Hvor bliver det dog bare helt vildt underligt, at få fri fra gymnasiet, hvad skal jeg så lave? Bare tage hjem og lave lektier? Når jeg får fri fra skole nu, er det første jeg gør, at søge selvskab hos mine venner. Det er helt surrealistisk at tænke på..noget jeg nok skal skrive mere om, når jeg er kommet frem til mere.

Jeg håber at du får en skøn weekend!



♥Ida-Marie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar